کاری در مدح امام رضا ع(سال 91) متفاوتر از کارهای قبل از گروه مردان بارانی در حرم رضوی

کاری در مدح امام رضا ع(سال 91) متفاوتر از کارهای قبل از گروه مردان بارانی در حرم رضوی

hsjr_sirat_20(2).jpg

کار مدح امام رضا ع با کلیک بر روی تصویر دانلود کنید

سلام. یه سلام گرم تو این هوای سرد پاییزی به شما بزرگواران که همیشه با نظرات خودتون مارو مورد لطف قرار میدید و جالبه نظرات هم خیلی مختلفه.شکر خدا کارهای که این اواخر از گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس تقدیم حضورتون کردم از استقبال بینظیر قرار گرفته و بیشترین بازدیدکننده هارو داشته و برای همین خودمم خیلی مشتاق تر شدم و خوشحالتر که شکر خدا زحمتی که میکشم ثمر داده و همینکه یکی با برداشتن کار از وب حال دلش خوب میشه برام کافیه. یادش بخیر خودم این سالها همیشه این سایت و اون سایت دنبال کارهای این گروه بودم و با یافتن یکار جدید چه ذوقی میکردم و بهترین لذت دنیا برام گوش دادن اینکارها بوده و هنوزم که هنوزه این ذوق رو دارم و امروزم باز رفتم به سایت دارالقران کریم حرم رضوی سر بزنم گفتم با خودم حتما اینروزا کار چدیدی گذاشته باشن و اجرایی از این گروه داغ و تازه داشته باشن و وقتی سر زدم سایت دیدم که نوشته کار مدح امام رضا ع از گروه سیرت النبی مشهد مقدس نمیدونید که چه ذوقی کردم گفتم حتما از اجراهای جدیدشونه  و تا رفتم متن اصلی رو دیدم نوشته بود: تواشیح گروه سیره النبی سال 91 در مدح امام رضا علیه السلام به همراه صلوات خاصه امام رضا علیه السلام در حرم مطهر رضوی اولش تو ذوقم خورد و گفتم تکراریه که دارمش و تو دلم گفتم این مدیران سایت دارالقران کریم حرم رضوی چه قدر تنبلن و با اینکه این گروه همیشه تو هر مناسبتی حرم اجرا دارن چرا اجراهای بروز این گروه رو نمیزارن ولی با این حرفا بازم دانلود کردم کارو و گوش که دادم دیدم نه کار تکراری نیست و فرق داره و گفتم که بزارم وب تا شما هم ببینید. فقط ببخشید که تصویری که از گروه گذاشتم تکراریه (اخه جالبه که بدونید خود سایت دارالقران کریم هم تصویری که گذاشته بود جدید نبود و ورداشته بودن و عکس کار تحویل سال رو که ربطی نداشت گذاشته بودن) ... بازم ازهمه ی شما عزیزان میخوام عکس یا کار جدیدی داشتید از گروه برسونید بما تا در وب تو جاهای مختلف استفاده کنیم.

صحن جمهوری زیر بارش برف

صحن جمهوری عشق من کاش تکرار میشد

این کار(با کلیک روی تصویر دانلود کنید) با صلوات خاصه ی امام مهربانیها (که عادت این گروهه که کاراشونو با سلام و صلوات و احترام به ساحت مقدس و نورانی حضرت علی بن موسی الرضا ع شروع میکنند و زیباست) متن تواشیح با کارهای قبلی فرق دارد و همچنین اجراشونم فرق داره و خیلی ناب خوندن همراه همخانی همزمان استاد محمدیاری تک خانی میکنند و باز همخوانی میکنند و اینقدر نورانی شده کارشون و متن زیبایی هم داره و جالبی این کار جاییه که یکی از اعضای گروه تک خانی میکند که من تابحال این صدا رو نشیده بودم ولی خودم حدس میزنم که صدای استاد بقایی باشه چون بصدای ایشون شباهت داره. حالا شما اگه دیدید و تشخیص دادید و خلاف این بود بگید تا تصحیح کنیم.اگه با شنیدن اینکار دلاتون امام رضایی شد  هم اعضای گروه رو دعا کنید تا همیشه سلامت وتنشون بدور از کسالت باشد و مارم از ته ته دلتون دعا کنید. یاعلی38

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ دو شنبه 23 آذر 1394برچسب:گروه تواشیح,تواشیح,گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس,, ] [ 19:56 ] [ سیرت النبی ]
[ ]

کد بارش گل رز به دنبال موس